GOTT NYTT ÅR (och nya kurser)!!!

Det har gått en lång tid sedan jag skrev sist och så mycket har hänt att jag inte ens kan gå in i detalj på det! :D

NM silver i lag med Excel och svenska largelandslaget är värt att nämna! :P

Tack till lagkamraterna och alla supporters för ännu en fantastisk resa med landslaget!!!

***

Jag tänker inte ge mig in på någon summering av året som gått just nu, för det är en himla massa faktiskt och det finns viktigare saker att koncentrera sig på just nu!!

Nämligen: Jag började ju jobba som tandläkare i Juni och det är så att jag redan bestämt mig för att dra ned en aning i arbetstid. :) Detta betyder att det kommer finnas mer tider för hundträning av mina fyra vildbasare och såklart fler uppdrag genom min firma! Jag har smickrande nog, fått flertalet förfrågningar under året som gått och varken kunnat svara bu eller bä.. Men nu är alltså läget det att jag kommer att arrangera fler kurser och tacka ja till flera kurser. Jag har redan börjat grovplanera inför det kommande året. Det kommer bli externa kurser och några kurser på hemmabanan i Adelsö.

KURS i UPPVÄRMD HUNDARENA

Ett kurstillbud är träning i Kungsörs hundarena. Här finns 22x32 m konstgräs inomhus i värme till frusna handlers och hundar! Givetvis blir kostnaden lite högre än om man kan vara ute, men jag törs påstå att man får ut en fantastisk träningskvalitet när underlaget är bra och man slipper frysa! Det är kanon! Upplägget blir att ni får anmäla er enskilt eller i en fastställd grupp till de timmar som finns bokade på arenan. Det är än så länge bara tal om måndagar och jag får se om de tillkommer datum om det visar sig finnas intresse.

Exempel: Om fyra personer tränar 2 timmar i hallen kostar detta 450 kr per person inklusive hallavgift, resekostnad för mig och arvode. (inkl moms). Det blir mycket träning av detta om gruppen är på "samma nivå" och vi kan träna effektivt. Om ni är fyra personer som önskar boka flera timmar på raken än två kan vi diskutera priset.

Upplägget efter önskemål, jag anpassar mig.

De tider som hittils finns att boka är:

Måndag 7 februari kl 15-19
Måndag 21 februari kl 15-19
Måndag 28 mars kl 14-18
Måndag 4 april kl 18-22
Måndag 11 april kl 18-22
Måndag 18 april kl 18-22

Maila mig intresseanmälan på: vronkisen(at) hotmail.com

Helst egna grupper som ni vet "fungerar"! :P

Jag återkommer sedan när jag vet mer!

Nu återstår bara att önska alla:



Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt beslut - jag tog samma i höstas. Jobbar 80% nu! Det blev för lite tid med hundarna och hunderiet för att det skulle kännas roligt. :-)

2010-12-28 @ 09:28:56
URL: http://www.pudelbus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0